اهداف نمایشگاه مفاهیمی نظیرانعطاف پذیری، توجه به سلیقه مخاطب، نوآوری و خلاقیت، افزایش حاشیه سود، ارتباط با مشتری، همگانی شدن چاپ و توجه به نیازهای مشتری، همه و همه از دلایل رویکرد دنیای چاپ به سوی دیجیتالی شدن است. این مهم تنها به کشورهای توسعه یافته اختصاص ندارد و با نگاهی به وضعیت چاپ و تقاضای بازار در کشورهای درحال توسعه نیز با این واقعیت روبرو هستیم که تجمیع چاپخانه ها، کاهش تیراژ کتاب و مطبوعات، سرعت درانتقال اطلاعات، گرایش به سمت شخصی سازی و به حداقل رسیدن زمان بازگشت سرمایه به دغدغه اصلی سرمایه گذاران در حوزه چاپ و بسته بندی تبدیل شده است.نمایشگاه چاپ دیجیتال بوستان گفتگو تهران
سه شنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
جمعه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۸