قوانین و مقررات EXAREA

کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات سامانه هوشمند نمایشگاهی ExArea به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت و اپلیکیشن ExArea و ثبت غرفه و اطلاعات در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سامانه هوشمند نمایشگاهی ExArea از سوی کاربر است.

قوانین عمومی:

مسئولیت و عواقب اطلاعات غرفه های موجود در سامانه هوشمند نمایشگاهی ExArea، متوجه غرفه داران می باشد و ExArea مسئولیتی را در قبال این مطالب و ویدیوها نمی پذیرد.

اطلاعات شرکت های ثبت شده در ExArea که از طریق وب سایت و اپلیکیشن های رسمی ExArea در اختیار کاربران قرار گرفته، توسط خود صاحبان شرکت ها بارگذاری شده و ExArea هیچ گونه مسئولیتی در قبال صحت و سقم آن ها ندارد.

ExArea هيچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای وب سایت ها یا وبلاگ هایی که ارتباط به آن ها از طریق ثبت غرفه و یا لینک در وب سایت ExArea شکل می گیرد، را نمی پذیرد.

وب سایت ExArea به دنبال رضايت کامل کاربران گرامی است. اگر به هر دلیلی رضايت کاربران از ارائه خدمات حاصل نشد، می توانند مراتب را در هر زمان كه مايل باشند به يکی از راه های ارتباطی موجود در بخش " تماس با ما" ارسال و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.

هر گونه استفاده از محتوای وب سایت ExArea فقط با اطلاع قبلی و اجازه کتبی مسئولین ExArea، امکان پذیر می باشد. براى اخذ اجازه کتبی لطفا به يکی از راه های ارتباطی موجود در بخش " تماس با ما" با ExArea تماس بگيريد. نقل قول از محتوای وب سایت و بلاگ ExArea برای وب سایت ها و وبلاگ های شخصی که منافع غیر تجاری را دنبال می کنند، تنها با ذکر منبع مجاز است.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سامانه هوشمند نمایشگاهی ExArea منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات سامانه هوشمند نمایشگاهی ExArea تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

سامانه هوشمند نمایشگاهی ExArea مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام نمایشگاه بدون اطلاع قبلی، برای سامانه هوشمند نمایشگاهی ExArea محفوظ است.

تعریف غرفه دار یا صاحب غرفه:

غرفه دار یا صاحب غرفه به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت غرفه و یا هرگونه استفاده از خدمات سامانه هوشمند نمایشگاهی ExArea اقدام نماید.

تعریف کاربر عادی یا بازدیدکننده:

کاربر عادی یا بازدید کننده به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به استفاده از هرگونه خدمات سامانه هوشمند نمایشگاهی ExArea اقدام نماید.

تعریف اپراتور:

اپراتور به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، توسط غرفه دار به عنوان مسئول بخشی از غرفه انتخاب می شود.

ثبت، پردازش سفارش:

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

سامانه هوشمند نمایشگاهی ExArea به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد. همچنین واحد پشتیبانی ExArea به صورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی و پیگیری سفارشات می باشد.

محتوا:

همه آنچه در سایت، اپلیکیشن و بلاگ ExArea در دسترس کاربران قرار می‌گیرد اعم از کلیه خدمات، صفحات، تصاویر، موارد قابل ذخیره‌سازی، داده ها و محتوای موجود جزئی از اموال ExArea محسوب می‌گردد و حق استفاده و انتشار رسمی آن ها مختص ExArea می‌باشد. کلیه حقوق سایت ExArea شامل قوانین حق تکثیر و غیره به این سایت تعلق دارد.